HTML

Facebook

Dr. Gyenesei István blogja

A somma.hu oldalon 7 évvel ezelőtt indítottam internetes naplómat. Azóta 620 önálló bejegyzést tettem. A rákeresések száma meghaladta a százezret. A magánélet mellett a napi politika adja a fő témát. A honlapomon www.gyenesei.hu-n link ad lehetőséget a blogom elérésére. Megyei Közgyűlési elnökként, független országgyűlési képviselőként, miniszterként, Somogyért Egyesület elnökeként és magánemberként is azt vallom, hogy aki nyitottan él azt csak őszintén érdemes tennie. Ez jellemzője a blogomnak is. Mostantól a blog.hu-n is elérhetőek lesznek bejegyzéseim, ahova rövidesen felteszem az összes korábbi írásomat is. Jó olvasást!

Friss topikok

  • Dr. Gyenesei István: @Ica Hoffmann: Köszönöm. Bölcs, jobbító szándékú gondolatok. (2016.01.11. 18:02) 637. A víziló
  • dr Matolcsi Lajos: Talány számomra hogy az Arab-.országok miért ilyen passzivak miért nem segitenek. Más hol van a NA... (2015.09.16. 10:42) 634. Határt sértők
  • encián: Gratulálok a pálinkáid ismételt sikereihez - bár nem írtál már egy hónapja, de olvastam róla.:-) (2015.03.22. 21:36) 630. Szomorújáték
  • encián: Na végre megszólaltál, alig vártam már!:-) (2015.01.22. 21:16) 629. Szóböjt
  • Balázs Nagy: Kedves István, tisztelt Kéviselő Úr! Megmondom őszintén sajnos Te kicsinálásra vagy ítélve.68 éves... (2014.10.28. 10:50) 613. Hozzáadni!

610. Ez is Magyarország

2013.07.01. 05:33 Dr. Gyenesei István

Ezt  a blogot június 13.-án írtam, akkor került fel a hálóra.   Technikai okok miatt kellett július 1.-én újra feltennem. Tegnap (június 12.-én) pénz büntetésre ítélt a bíróság, magánokirat hamisítás vétsége miatt. Az, hogy az ilyenkor adható legalacsonyabb, jogkövetkezménnyel nem járó büntetési formát választották, már önmagáért beszél. Nem tehetek mást, emelt fővel el kell viselnem az emberi tisztességtelenséget pártoló bírósági ítéletet.Mert az kétségtelen,hogy igazságszolgáltatás helyett, sokak szerint erős politikai befolyásoltsággal és minden kétséget kizáróan megalapozatlanul ítélkeztek. 

A "főben járó" bűnt azzal követtem el, hogy amikor Ormai István Nagyatád polgármestere politikai nyomásra kilépett a Somogyért Egyesületből, én mint az egyesület elnöke, az elnökségünk döntése alapján, a titkárunkkal közösen benyújtottam a Választási Bizottsághoz, Ormai erre az esetre, korábban géppel és kézzel írt, illetve aláírt, megyei közgyűlési (egyesületünktől kapott mandátumáról)  lemondó nyilatkozatát.Nem is tehettem mást, hiszen ezzel és arra, hogy a dátum ráírásával érvényesítsük, dokumentumokkal igazoltan maga Ormai bízott meg illetve hatalmazott fel bennünket. Ezt a benyújtás előtt nem vonta vissza, sem szóban ,sem írásban.
 Nem csak nem tudta, de nem is akarta ezt bizonyítani az eljárás során. Mindössze igen beszédesen annyit mondott a bíróságon, hogy amikor az amúgy általa kezdeményezett és kidolgozott forma szerint megírta és aláírta a mandátumáról lemondó nyilatkozatát, ezt már akkor sem gondolta komolyan, vagyis beismerte, hogy átvert bennünket. Öt, engem igazoló tanú, és több hivatalos jegyzőkönyv sem volt elég bizonyíték a sajátjait eláruló gyenge jellemű ember ellenében.

Bár az ítéletnek nincsenek jogi következményei, vagyis semmilyen közéleti, politikai munkámban illetve szerepvállalásomban nem korlátoz, mégis végtelenül szomorú vagyok. Oda jutott a magyar társadalom, mert oda juttatták, hogy hivatalos támogatást kap a tisztességtelenség, amihez a rendőrség, az ügyészség és a bíróság is asszisztál. Ez már olyan 
mélység, amiből végtelenül nehéz lesz kimászni és új pályára állítani Magyarországot. Az ország ma tele van bizalmatlansággal és félelemmel amit az ilyen és ehhez hasonló döntések erősítenek. Így aztán egyre kevesebb hely marad az álmainknak.

Szólj hozzá!

Címkék: politika Somogy Nagyatád Ormai István Somogyért Egyesület

A bejegyzés trackback címe:

https://gyenesei.blog.hu/api/trackback/id/tr915385503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása